Smells like crap

Jaha då ska vi se....klockan är 02.42.
Jag gjorde fan ta mig ett tappert försök att sova.
Köpte en lampa att ha bredvid sängen, hämtade tygfåtöljen från Bolagret, utflykt = uttröttande...lagade mat.
1/3 av M A S H säsong 2 och ungefär hela min playlist senare sitter jag åter här.
Kan man inleda en relation med sin laptop månne?

Mobilen avstängd, diverse elektriska prylar utflyttade från rummet och jag följer rådet båda mina föräldrar gav mig för cirka hundra år sedan: ligg i sängen o slappna av, vila kroppen o töm huvudet.

Well, för att se de från den ljusa sidan så hinner jag säga hejdå till min syrra via msn.
05.15 åker hon o Nicke till Landvetter för att flyga iväg på en veckas semester.
Lanzarote.
Era jävlar. Hehe.

Så medan barnet i magen har sin nattliga kampsportsträning försöker jag komma på nått att göra.
Typ organisera morgondagen, so much to do...
Jag säger som den snygga gravida donnan i "knocked up":
My pussy will never be the same.

(hahahahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0