Red Devil

Som sagt förr, rea ÄR skitfarligt.
 
På väg hem från min lunchdejt på MK med Linda så fick jag en invigelse att hoppa av vagnen och gå in på Red Devil.
Och där var dom, återigen ett par fina vita sneakers...
Självfallet hade jag kollat på dem förut.
Men eftersom jag köpte ett par vita Fred Perry förra fredagen så hade jag inga planer på att köpa fler skor just nu.
Egentligen...
Så jag prövade de fina vita Nike med lite rödrutigt och sedan även ett par Kawasaki boxarskor som var rutiga.
Och köpte båda. Såklart. Det är ju jag, helloooo...

Louise & hennes man + deras kompis är på g hit ikväll.
Imorgon ska vi nämligen på Sham 69 & Gatans Lag, som spelar på Henriksberg.
Det kommer bli sjukt kul och rätt spännande (finns risk för intriger, dock är ej undertecknad involverad).

Igår var jag och Herman på smygpremiären av Lust, Caution av Ang Lee.
2,5 timme lång, med en handling som höll en alert hela tiden, snygg filmning och otroligt öppna sexscener.
Jag ger den lätt minst 4 av 5.
Sedan inspekterade vi smygpremiärsfesten i filmfestivalstältet, mest pga gratis öl-kuponger.
Djungeltrumman skulle kunna beskrivas som den alternativa nöjesguiden.
Så efter en kvart med en massa pretto-alternativ-människor så lämnade vi bygget, nöjda över att aldrig orka tillhöra det klientelet.

Och självfallet blev målet för kvällen Björns Bar där vi spenderade resten av kvällen med att försöka snusktrakassera fashionwhore lite och diskutera diverse saker med kocken.
Jag blir alltid lite fascinerad över den enorma kunskapen om diverse ostar o dess historia som han har.
Sedan var det återigen dags för någon som besökte stället att visa mindre stil & klass genom att kräkas rödvin över hela toaletten, undertecknad självfallet helt oskyldig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0