P.s. I love you

Häromdagen fick jag gratisbiljetter till förhandsvisningen av P.s. I love you.
( muchos gracias SF)
Okej chicksmovie, tänker ni nu. Nothing wrong with that, aiiit?
Snarare att den var det och så mycket mer.
Min första tanke när jag bjöd med Linda var, skam o säga, för att retas lite med henne (pga romantikfaktorn). Sorry Linda. ;)
Dock visade det sig att de 2 mest känslokalla kvinnorna i Göteborg båda behövde det lika mycket.
I mörkret på bion är det svårt att uppfatta om folk lipade lika mycket som en själv, men tro fan att ingens öga var torrt.
I soooo loved it!
Man skrattade o lipade om vart annat och filmen var totally amazing.
(okej, lite glorifierande kanske...but really...)
Så se den, nu!

Allt är fruktansvärt ansträngande nu.
Och tidigare idag fick jag reda på att det inte finns någon större hjälp att få mot mitt sömnproblem.
Jag är så trött och ändå kan jag inte somna.
2 veckors sömnlöshet....
Tänka sig hur trött man även kan bli på sig själv och allt man hinner tänka när man är konstant vaken.
Det är verkligen inte svårt att bli tokig på allvar.

Och jag börjar onekligen se ut som ett vrak, redan.
suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0