Nobody knows it better than me...

Min chef ringde idag.
Ingen var mer förvånad än jag, särskilt när han bara ringde för att kolla hur det var med mig och inte för att snacka jobb. Well, I think it's sweet...kind of.
Jag har ju inte varit o hälsat på folket på jobbet sen jag gick på min ledighet, tanken har ju varit där men antingen har jag varit för upptagen med annat eller så har jag varit sjuk.
Får nog ta de efter min "semester" nästa vecka.

Tänkte mig att åka till blekinge en sväng nästa vecka, lite mini-semester
Det är så dags nu.
Dessutom känns det som att jag även borde åka dit för att ta Kim i örat...

Som vanligt så kan jag inte sova.
Kanske sover man bättre på annan ort?
Vi får väl se.
Fram tills dess lyssnar jag på min jävla drum'n'bass och småtränar.
Bli trött, bli trött, bli trött!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Stackars du att inte kunna sova är hemskt.

2008-01-10 @ 07:40:02
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0