No deal

Idag blev jag erbjuden att köpa ett förstahandskontrakt på en lägenhet.
Om sanningen ska fram så är det ju klart att jag tänkte över det hela en stund....men jag tackade nej.
Jag vill inte bli involverad i okända människors skumma bizznizz.

Erica har fått nån rolig barnnojja och hade köpt diverse kläder och blöjgrejer som hon stolt visade upp när jag kom hem. Självfallet skrattade jag åt hennes lustiga nojja, särskilt som det började med att hon fastnade för en massa barntips o hemsidor om barn för bara några dagar sen.
Hon är så söt. Jag blev väldigt rörd över det hela och min crapy day kändes bra mycket bättre efter det.

För något som är påfrestande just nu är just slutskedet i graviditeten, snart bara 2 veckor kvar.
Jag är trött på allt det här väntandet o diverse småplågor.
Sömnen har dock blivit bättre, trots att jag sitter här nu. Tur att det finns pills för gravida kvinnor också.

Roligast idag var min mor som ringde enbart för att kolla om det var nått barn på väg.

Och på tal om det så är de ju även väntans tider för både Julie och min plastbror Anders, vilka jag inte hört något från på några dagar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0