Every good morning...

Återigen har jag blivit väckt av en hantverkare.
Varför stänger jag aldrig av telefonen när jag sover?
Vi har bott i lägenheten i typ 8 månader, i början var det omöjligt att få någonting lagat/fixat/ordnat snabbt.
Men de senaste 2 månaderna har de kryllat av hantverkare lite överallt.
Frågan är bara: vad vill dom den här gången?
För mig veterligen är det ingenting som behövs fixas, inte i vår lägenhet i alla fall.
Aja, lika bra att lämna ett mess på killens telesvar.

Det enda bra just nu med att vara hemmafru är alla de unga hantverkarna som kommit ut på arbetsmarknaden.
Chefen försökte inspirera mig till ett beteende á la M.I.L.F....men det var inte riktigt jag.
Att flörta med dom är åtminstone heeelt harmlöst.
(hehe)

I eftermiddag/ikväll blir det fika med Malin & barnet och sedan smygpremiären till filmfestivalen.
Vi börjar med film Lust, Caution av Ang Lee och sedan mingelfest i festivaltältet.


Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Vad är grejen med den där filmfestivalen egentligen? Har sett en enda film (Fackklubb 459) under alla år och fattar inte prylen.

2008-01-27 @ 10:31:04
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0