Call it karma

Nehej, det har fortfarande inte kommit något litet barn inte.
Okej, de e 4 dagar kvar enligt beräkning.
Och jag lär säkerligen kunna gå på vår första träningsmatch mot Bröndby den 3:e. Utan bebis.
Jag är inte direkt känd för mitt tålamod...

Däremot har jag typ kunnat sova sen i fredags.
Livet blev lite lättare efter det.
Jag och min blogg är inte alltid överens dock... sååå peppad på att ventilera mig har jag inte varit.
Karin skrev till mig på facebook och undrade om bebisen hade kommit eftersom jag inte bloggat på ett tag.
Haha. no worries säger jag, det händer hela tiden.

Den senaste tiden har det blivit lite väl mycket shopping, kläder jag inte kan ha på mig ännu (såklart).
Rea är skitfarligt.
Så jag har lovat att typ klippa kortet, hehe... fast jag ska försöka lämna det hemma istället.
Det är ju inte direkt så att man är på shoppinghumör sen när man har ett litet knytte att ta hand om.

Sen har jag insett att jag bidrar ganska duktigt till diverse skogars förfall, jag som är så duktig på att källsortera och allt sånt som funnits med sen ens uppväxt.
Men kanske lite för många gånger i månaden får jag diverse kataloger från olika företag/modebutiker/affärer...
Aj aj.
Fast jag blev ganska glad över katalogen från Boosieboo, de har så roliga barnsaker.
(tönt)

Annars så hade jag en grym helg på B.B. och trevligt häng på stan i söndags med fashionwhore innan han drog till Strömstad. En liten middagsdejt har man hunnit med också, S.P.I.C.E. är (trots lite högre priser) onekligen en av mina favoritrestauranger numera.

Igår fick jag ett mail om att jag vunnit 2:a pris i SF:s filmfestivaltävling, vilket innebär 1 festivalpass + 2 festivalbiljetter. Jag känner mig lite fräck, haha.
Så om barnet inte tänker dyka upp så har jag åtminstone en hel del kulturfilmsmingel på schemat. Grymt.
Vi börjar dock med en smygpremiär imorgon redan, tack Djungeltrumman för fribiljetterna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0