A little bit cooler...

I'm in love...oh yes baby.
Check it out: http://www.myspace.com/gocoolkids
De spelar på Pustervik imorgon, mmm...i wanna go!

Efter att ha kokat i flera dagar så blev jag tillslut sjuk. Antar jag. Feber, ingen aptit och skev sömn.
Crap. O mitt huvud sen. När alvedon inte hjälper, vad gör man?
Det är onekligen storm i Göteborg nu. Om det nu inte är feberhallisar jag ser när jag tittar ut på den fucking flaggstången utanför min balkong.
Men om man ska tro Björn på ansiktsboken så är det ett faktum.

Still no baby.

Jag orkar inte berätta om Sham 69 & Gatans Lag idag, men jag ska iaf kommentera lite:
Man fick allt. Från bra musik & trevligt sällskap till skeva fulla brudar, slagsmål och glaskastning.
Helt enkelt: en fetgrym kväll!

Undrar hur lång tid det kommer ta innan flaggstången knäcks.
Tur att man är öh lättroad.
Cheers!


Kommentarer
Postat av: maria

måste tacka för hjälpen med knäppandet av skjortan. det var lite för pilligt för min fylla. skon fick jag tillbaka också. håller med om att det var en helnice kväll!

2008-01-31 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0