Å in kom det nya året...

God fortsättning allihopa!
Så var det äntligen (?) 2008 och so far so good...haha.
Året då jag onekligen ska bli mamma och förhoppningsvis året för GAIS revansch till en bättre plats i Allsvenskan.

Det nya året började som väntat inte helt odramatiskt.
Men vad är väl en nål i en höstack?
Efter mycket funderande har jag insett att jag inte kan lägga ner mitt bloggande, dock försöka uppmuntra mig själv till att blogga mera. Och det kommer ju inte brista på saker att skriva om.

År 2009 kommer tydligen vara året då jag köper hus/lägenhet/sommarstuga...ja, någonting.
Vad kommer då hända år 2008, mer än det uppenbara (och antagligen det mest smärtsamma jag varit med om, huuuh)?
Kanske kommer jag gifta mig? Haha, redan när jag tänkte meningen så insåg jag det bisarra med den. Men man vet ju aldrig. Livet är alltid fullt av överraskningar.
Snarare så är det ju så att detta kommer bli året då jag äntligen fått tummen ur röven och tar körkort.
Leve självständigheten!
(hehe)

Det är ju ingen idé att försöka punkta upp en lista över saker, så jag säger som min vän Fred:
Nu ser vi fram emot ett spännande år!
Och då mina vänner, kan även ni se fram emot alla dessa enorma inlägg som förhoppningsvis kommer storma in genom mina fingrar på den här satans jävla bloggen.

Tack o adjö för idag, på återseende på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0