A hard day's night

I helgen trodde att jag lyckats vända på dygnet och börjat få sova igen.
Tji fick jag.
Att vara vaken mellan 2-5 varje morgon börjar kännas aningen skevt.
Idag lyckades jag iaf gå upp lagom för att ringa de viktiga samtalen och få en någorlunda normal tid för frukost.
Men sen då?
Sitta och vänta på att någon ska laga handfatet i badrummet (where's my handyman??), sköta mina "moderliga" hushållssysslor, försöka förstå min bank....suck.
Det är ett ständigt pågående i-landsproblem!
Och jag klagar, haha.

Inatt var jag iaf mer kreativ än jag brukar, jag gick nämligen genom trash-garderoben.
Det är garderoben där jag slänger in allt skit jag inte orkar gå igenom och vilken lättnad det var när jag var klar.
Och vilka saker man kunde hitta där sen...
"Skilsmässopapper", gamla brev, foton, div. sladdar....u name it.

Ville var även han vaken runt 4ish o vi satt o jämförde mobiler & nerdbrills.
I sökandet på sällskap återfann jag The Beatles och vi somnade ihop, lagom till Yellow Submarine.

Topp 5 The Beatles:
1.Daytripper
2.Help
3.Love me do
4.Penny Lane
5.A hard day's night


Annars har ju dagarna gått förbi utan något särskilt, nätterna har sett ungefär likadana ut.
Okej då, jag har shoppat diverse saker...och fikat....och läst en jävla massa.
Jag och Fred kollade genom den nya serien Private Practice häromdagen. Den var helt okej. Och jag har återupptäckt Dawson's Creek, som den jävla serienerd jag är. Haha.
Senare i vår har jag ju en del att se fram emot och ska faktiskt börja övningsköra, det är planen iaf...
Det blir ju inte så mycket mer av livet just nu.

p.s. Jag har lagt upp bilderna Anna tog på min gravida kropp nu, kolla facebook. d.s

Kommentarer
Postat av: kusin karin

Hej Mandax! Nu har jag hittat hit också!
Ska spendera kvällen här haha. kram

2008-01-08 @ 22:46:23
URL: http://vivalakorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0