Things to do in GBG when you're a housewife

5 saker att göra när du är hemmafru:

1.Träna framför tv:n till aktuell kändisinstruktörs senaste aerobicsdvd.
2.Bjuda dina vänninor på brunch/té.
3.Kolla igenom utbudet på tv-shop och handla onödiga saker till hemmet.
4.Måla/tapetsera om valfritt rum, eventuellt möblera om.
5.Ordna cocktailparty varje fredag för närmsta kretsen.

Why be desperate when you can have so much more fun when you're happy?
You only need your husbands creditcard.
Haha.

xlovex

Kommentarer
Postat av: Natta

Cocktailpartyn på fredagar? Senast jag såg efter kan man dricka cocktails varenda veckodag, men det kanske bara är jag?

Sen kan jag rekomendera internetshopping accopanjerad med bag in box. man får världens överaskningar :)
En gång skulle jag visst vara snäll mot pojkvännen och han fick en chock när paketet med för liten stjorta, för stora kallingar och en hoodie som såg ut som en brunprickig banan. jag måste skrattat gott den kvällen. Synd att jag inte minns det...

2008-02-27 @ 18:35:05
URL: http://bittrafittor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0