Don't drink and drive MTF

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=399013

Okej, nu har jag fan läst allt.
Min kära bror Erik tipsade mig om detta och nu undrar jag bara...vafan e de för fel på folk?
Problemet är väl bara att det inte lär vara första gången detta händer.

Tester och undersökningar idag.
Sen fika.
Jag måste göra nått konstruktivt snart.

Första träningsmatchen igår var väntad att förlora.
Och Bröndby drog oss vid näsan med 2-0.
Å andra sidan kunde det blivit mycket värre och i det stora hela så tyckte jag väl att vi kämpade rätt bra.
Den nya brassen var både snygg och grym. ;)

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Grattis fan!

2008-02-12 @ 10:03:39
Postat av: karin

grattis till den lille. dööö söt som vi säger i östergötland ;) kram

2008-02-13 @ 22:09:36
Postat av: (mansgris)Kalle

Jag kunde inte hjälpa att jag fick upp dig i huvudet när jag läste löpsedlarna :)

2008-02-28 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0