Daydreamin' away...

Vissa dagar är bra dagar och andra är mindre bra.
Häromdagen var en dålig dag.
Det började med ett punkterat däck, fortsatte med barnvagnsöverfyllda spårvagnar & skitgamla spårvagnar och tidsbrist. Så till sist fick jag nog, ilskan förvandlades till tårar (tack hormoner) och jag ringde o lipade till Natta.
Hon är så gullig och visste precis vad hon skulle säga för att det skulle bli bra igen.
Jag mådde mycket bättre efter att ha pratat med henne, fick däcket lagat gratis (fina gamla cykelaffärsgubbe) och hann med mina bizznizz i god tid innan de var dags att möta upp min försäkringsgubbe.

Som förälder är det mycket saker man behöver tänka på.
Det mesta kommer automatiskt och andra saker får man lära sig på olika sätt.
Tack vare min gode vän Herman (som dock inte har egna barn, men umgås med sina vänners alla avkommor) så har jag nu lärt mig en hel del nytt om barnvagnar.

Idag var en bra dag.
LatteMaMafika med Herman o Linda, häng på stan o leka i babyaffär (var tvungen att köpa lite prylar, glömde dock de viktigaste: kudden) och sedan mer häng med Fashionwhore + dam & mr.Frall.
Ibland behöver man komma ut.
För när man sitter hemma så blir det mest dagdrömmeri, som vanligt.
Och de kommer man ju inte långt med. Suuuuuck.

Som tur var fick jag en ny SATC-dvd med posten tidigare idag så det blir resten av kvällens underhållning.

xlovex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0