Big MaMa

Long time ago amigos!
Nu har jag blivit mamma och det nya livet har börjat.

Inget blir ju som man tänkt sig men har man planer så står man ut. Även om det går åt fanders.
Det gäller att le och tänka att det bara kan bli bättre.
Detta är ju inget som jag direkt är bra på.
Men onekligen har jag fått tålamod på senare tid och har aldrig varit främmande för förändringar.

So, what happened then?
Well...
Den 11e februari 21.14 fick jag en son. Så förbannat söt!
Vi gav honom namnet Noah, precis som vi kommit överens om och det underlättade en hel del att barnets far var med på BB några dagar.

Sen jag kom hem från BB så kan jag ju lätt säga att jag suttit inomhus ungefär 24/7, med undantag.
Utan mina föräldrar (mestadels min mors förtjänst ändå, som spenderade 4 dar här) så hade jag kanske inte helt fullt orkat lika mycket.
Och som sagt, allt kan bara bli bättre...det är ju inte direkt dåligt nu heller.

Min plan var att skapa en ny blogg för att skriva av mig alla MaMa-stuffs, men jag orkar inte vara kreativ nog att komma på nått bra bloggnamn. So sorry friends, ni får stå ut med diverse MaMa-babbel hädanefter. Hehe.
För vem trodde att även jag skulle bli en lattemorsa som bara babblar blöjor o bajs?
Hahahaha.

xlovex

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Bli nu inte som idioten Linda Skugge bara!

;)

2008-02-22 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0