Another day in paradise

Min far var här igår och hälsade på.
Vi tog en sedvanlig tur till Restaurang Bordet och åt lunch och gick sedan och handlade mat.
Pratade om livets lustiga gång, jobb och varför människor funkar som de gör.
Han är f.ö. på väg hit nu för att äta frukost innan han åker igen.
Det är alltid lika trevligt när han väl dyker upp (ofta oannonserat) och lika tråkigt när han alltid åker efter 24 timmar.
Men men...min far är en busy man o har alltid varit det.
Man tar det man får.

Min mor slog vad 50 kr med mig igår om att mina värkar skulle börjat innan kl.6 imorse.
Most for fun.
Det enda som hände var att jag vaknade upp runt 3-tiden i natt o mådde illa.
Antagligen pga vad jag åt igår.

Jag är uttråkad, oh yes.
Sorry Herman för alla bittra sms igår.
Hädanefter ska jag försöka lyssna på dig lite mer... ;)

Ovädret verkar vara över i alla fall så idag kan jag nog orka ta mig en promenad.


Kommentarer
Postat av: Nicke

Men i morrn blir det ju footie och förhoppningsvis knäckta danskar i alla fall! Alltid nåt att vara glad över!

2008-02-02 @ 19:59:50
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0