stand-up comedy central

Nyss vaknade jag upp ur en sorts koma och insåg att jag kollade på Jeff Dunham på tv.
De visar ett långt uppträdande på kanal 5 just nu och jag har förvisso redan sett allt, men det är faktiskt fortfarande lika roligt som första gången.

Anledning till min koma är första heltidsarbetsdagen som inföll idag.
Gå upp kl.7 + bebis vaken mitt i natten + arbetsnarkomani och jobba 9-18....det är slitsamt.
Som tur var hade Jensen tatt bilen till jobbet så man kan ju hyfsat direkt hem ända till dörren efteråt, förutom stopp vid NetOnNet och systemet.

Väl hemma fokuserade jag självfallet på mitt glada barn, fram tills det var läggdags o han somnade.
Sen vet jag inte vad jag gjort riktigt.
Trodde jag hade bestämt mig för att somna vid 22 men jag sitter ju självfallet fortfarande vid tv:n o de har gått några timmar.
Läskigt.
Jag hade glömt hur passiv man blir av att arbeta.

Well, imorgon är det inte så mycket att göra direkt...blir ju ingen fulldag iaf.
Å sen har jag hela kvällen & hela julafton övers till mys med kiddo.
Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0