Sovmorgon, någon?

Om c:a 1,5 timme dyker min mor och lillebror upp i stan.
Det är dags för julklappsbyte (eftersom vi bor en bit ifrån varandra så firar vi sällan jul ihop).
Lite jobbigt är det att julklappen till min lillebror är alldeles för stor för att han ska kunna ta med sig den idag.
Så han får den helt enkelt efter nyår.
I år är det nämligen hans pappa som står för jul & nyårsfirandet, så han åker direkt härifrån till värmland.

En annan som har en bebis som vill leka på nätterna är ju liiiite seg inför att underhålla någon alls, haha.
Och så ska man orka gå ut en sväng ikväll.
The Regiments premiärspelar nämligen på Showdown, Henriksberg...typ realeseparty (woho!! haha).
Det ska ju dock inte bli senare än att man orkar med jobbet imorgon.

Och på måndag börjar det på allvar.
Hoppas jag får jobba alla dagar jag skrivit upp mig på...

Fast den stora frågan är ju: vad får jag i julklapp?
Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0