skitblogg, igen

Jag blir ju lagom irriterad när jag vet att jag skrev ett inlägg innan jobbet en morgon förra helvetesveckan och inlägget inte finns! WTF!
Dessutom börjar jag tröttna.
Det finns ju knappt tid för liv eller hittepå just nu...jag varvar jobbet med att umgås med barnet och packa.
Kanske en liten social punkt här o var på sin höjd.

Häromnatten drömde jag att jag skapade en ny blogg som hette jagvillinteblisomdu och jag vaknade av att jag fnissade åt mig själv. Anledning: jag började diskutera med mig själv huruvida det hette du eller dig, vad som var grammatiskt rätt.
Haha.

Och jag är faktiskt rätt nöjd med att skita i att skriva.

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Både "du" och "dig" funkar numera. Tidigare endast "du".

2008-12-31 @ 13:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0