gott nytt....finanskrisår?

Så var det nyårsafton.
Detta överhypade spektakel.
Känns skönt att det kommer bli en lugn kväll iaf.
Om några timmar hämtas kiddo av sin far och åker iväg till landet.
Jag & Lisa ska göra nyårsmiddag tillsammans med ett gäng andra här hemma hos mig och sedan bär det vidare till syrran för lite knytis/nyårshäng.
Och därefter går vi väl vidare till den vilda festen på andra sidan gatan. Haha.
En sväng iaf.

Kiddo har börjat gå.
Igår tog han sina första egna solosteg mellan soffan och bordet.
Vingligt men målmedvetet.
Han börjar bli stor nu och är duktigt lång dessutom, jag har nästan glömt det första halvåret redan...

Inför kommande år finns ju både ris o ros, solsken och moln att vänta.
Mest intressant är att se huruvida jag har något jobb kvar eller ej, man vet ju aldrig även om jag är i rätt bransch för att inte förlora det.
Fast än så länge har jag ju en hyfsad ekonomi så jag ska börja övningsköra och gå på körskola i januari, i den mån jag hinner iaf.
Trots lite kvarstående hosta från lunginflammationen så tror jag rätt mycket på träningsstarten nästa vecka.
För att peppa mig själv har jag skaffat en prenumeration på tidningen Fighter...jag har ju inte tränat på typ 5 veckor nu och jag har fruktansvärd abstinens.
Å så är det den kommande flytten också...känns skönt att veta att det är himla mycket folk som ska hjälpa till, nästan lite överflöd faktiskt. Det ligger ju dock på mig att hinna packa klart....suck. Packa är så himla tråkigt.

Aja, Gott nytt år allihopa!
Hoppas ni får det trevligt ikväll.
puss

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Grattis till Kiddo!!! Snart springer han ikapp med Jenny, sele och koppel rekommenderas;)

2009-01-01 @ 14:20:16
Postat av: Anonym

Testa tygblöjor, det brukar få barnen att sitta snällt i ett hörn nån månad till;-)

2009-01-12 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0