christmas countdown

Sista veckan i "frihet" nu innan jul- & nyårsslavarbetet börjar.
Jag har klätt julgranen idag och kiddo är helt fascinerad.

När jag hämtade honom hos hans pappa i morse så hade han fått sin första fläskläpp.
Det var ju ingen fara, men man blir ju lite småskraj ändå.
Tiden går så fort och nu vill han bara bitas, dra i håret och ta sig fort fram överallt.
Snart är han 18 och vill flytta hemifrån, haha.

Vad ger man till sin brors flickvän i julklapp egentligen?
Han själv säger att han ger henne något han tycker passar, men jag känner henne inte så bra direkt...



Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Ge henne ett presentkort på pocket shop. Pisstrist, sure, men är det på den nivån har du, enligt mig i alla fall, inte ens någon moralisk skyldighet att ge henne nåt alls. Ger inte brorsans sambo nåt och de har varit ihop i åratal.



Sen när du lär känna henne bättre kan du ju stila upp skiten lite:)

2008-12-17 @ 19:38:28
Postat av: m 2

man ger henne bitterfittan ju! klockrent.

2008-12-19 @ 15:50:27
URL: http://xenorama.bloggagratis.se
Postat av: manda

haha. sanning är att jag har bitterfittan men inte orkat läsa den ännu...

2008-12-19 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0