Baka baka liten kaka

Igår var jag hos emma o hade lite mys.
Hon lagade middag o jag hade tagit med mig lite filmer från min samling.
Det blev DET av Stephen King, citat emma: "Det är ju en film som man måste ha sett...".
Jag minns ju filmen som mer skrämmande än vad den var, antagligen för att jag såg den när jag var liten sist.

När jag kom hem så var jag fortfarande pigg och behövde sysselsätta mig med något.
Emma hade gett mig sin pepparkaksdeg eftersom hon själv inte gillar pepparkakor men gillar att nalla av degen.
Dock hade hon insett efter bara en liten bit deg att hon skulle få ont i magen om hon fortsatte äta o därav gav hon bort den. Haha.

Så jag ställde mig helt enkelt o bakade pepparkakor kl.23 en torsdagkväll.
Fullständigt naturligt. Haha.
Jag blev förstås besviken när pepparkakorna svällde upp som attans i ugnen o slutproduktionen blev mjuk med lite crunch.
Tydligen kan jag inte baka pepparkakor heller.
Så nu vet jag det. Haha.

Man lär sig nya saker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

blev det rulla rulla liten bulla sen eller..?



;)

2008-12-06 @ 12:34:47
Postat av: manda

haha, självklart....fast några dagar senare.

2008-12-08 @ 08:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0