Värsta heta

Suck.
Jag har fått ett nytt smeknamn.
Det är nästan ingen som vågar säga det till mig, men det skämtas ju om det i kulisserna.
MILF.

Alla som sett American Pie känner till det.
Vissa av mina killkompisar hade ju hört uttrycket långt före det, tack vare porrindustrin.
Wow.
Man känner sig ju knappast het när man inte hunnit tränat särskilt mycket efter förlossningen och ändå...
Jag fattar inte, haha.

Typiskt killar.
Vet inte om jag ska vara irriterad eller bara skratta.
Det blir nog både och.
För verkligen! Ärligt, jag kan ju inte ta de som en 100%ig komplimang.

Ifs så såg jag en grymt het MILF för inte så längesen, knappt över 40 och damn!
Jag hoppas de kommande 20 åren behandlar mig lika väl som den donnan....
Jepp, jag får också kolla. Haha.

Kommentarer
Postat av: Tove

Uh, det där uttrycket har alltid gett mig rysningar.. är det inte nåt incestiöst över det? Alltså, antingen är man typ tjej jag vill knulla eller tjej jag inte vill knulla, varför drar man in om folk har barn i det hela. Nej, som sagt, har alltid fått samma känsla som när nån drar med gaffeln mot tallriken när jag hör det uttrycket...

2008-08-14 @ 22:35:07
Postat av: pappa

FatherILikeToHump = Filth

2008-08-18 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0