there goes my ****

Idag är det GAIS.
Vad kan man förvänta sig egentligen?
Och vad tänkte jag när jag anmälde mig till den tidiga bussen??
Att spendera ungefär 5 timmars dötid på en krog i Borås, förvisso i säkerligen hyfsat trevligt sällskap, är inget jag skulle rekommendera någon.
Aja, vi får väl se.
Förra årets katastrof kan väl inte och får för i helvete inte återupprepa sig...*ta i trä*

Alltså, ikväll 19.00 är det Elfsborg - GAIS.

Varför anmälde jag mig på den här resan? Suck.
Tillfällig minnesförlust.

Helgen har varit rätt lugn.
I fredags drog jag till slottsskogen och kollade på Foobar, efteråt drog vi till Linné, Kellys och till sist mördarn...(mördarn = f.d. min bror o jag för er som inte vet). Hängde mycket med gamla vänner som jag knappt träffar längre och det var precis som förr, inte mycket nytt där inte. Trevligt dock, även om det alltid kommer med ett gammalt strul när man umgås i dom kretsarna. Men det e bara o le o hälsa så är de lugnt sen.

Jag drog innan tokiga Mary blev för full och mötte några väldigt packade polare av en slump som försökte få med en till Rio Rio på reggea-böznöz....men palla. Man vet ju ändå vem man kommer springa på där, haha. Orka.
Så jag var nog hemma innan krogen ens hade stängt, duktig man e.

Resten av helgen bestod av fika, skitsnack och ett märkligt uppbrott av ett förhållande.
Faktiskt, jag såg inte det komma...tänk att man ska bli så besviken jämt på att vissa människor (ja, i majoritet gäller de män jag känner) ska vara såna jävla svin.
Känner väl att jag inte ska vara en av dom som skvallrar om det på min blogg...ni som vet vilket par det handlade om kan ju läsa hennes blogg och skapa er en egen uppfattning.
Jaja, jag vet...alla historier har 2 sidor men ibland kan man ju inte låta bli att vara partisk.

Det är i såna här stunder som jag alltid blir påmind om varför jag undviker kärleksrelationer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0