The sun shines for me

Häromdagen fick jag ett mess från en bekant.
Jag hade nämligen gett honom numret till en av mina chefer eftersom han tröttnat på sitt restaurangjobb.
Det gick vägen.
När han ringde så fick han en intervju direkt dagen efter (vilket var igår) och väl på intervjun fick han jobb, start måndag.
Grattis Mora till nya jobbet och välkommen till lagerarbetarnas helvete, haha.
Hoppas du trivs.

Inatt hade jag mitt eget helvete.
Febern steg, jag kunde knappt svälja och hostade som om mina lungor ville ut.
Någon gång under morgonen så gick allt över dock, så nu hoppas jag på att skiten försvinner lagom till på måndag.
Borde egentligen skita i att jobba för att vara helt säker men men...cash is queen.

Jag har undrat hur mina baciller påverkat barnet.
Enligt vissa så blir dom inte sjuka när en själv är de, men hur vet man det egentligen?
Noah har iaf blivit snorig nu och är oturen framme så har han samma skit som alla vi andra haft.
För nog var det min skyddsling som smittade mig, hon var ju inte direkt frisk när vi åkte mot söder.

Idag ska vi iaf på utflykt till Frölunda, viktigt med frisk luft nu när man varit rätt instängd i lägenheten några dagar.
(okej, jag o A var ute på stan lite igår o shoppade medans hennes son var på 6-årsgruppen men det räknas typ inte hehe)

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har inga nummer kvar i mobilen...jävla kukröv. Ring mig

2008-08-25 @ 18:47:03
Postat av: Ohyra

Ehm behöver ni fler folk hos er? Dom ska börja kicka folk hos mig oh en snubbe, josef, behöver nytt kneg. Snubben är bra, kaxig och fackligt aktiv samt jävligt trevlig...

2008-08-27 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0