Somewhere else

Idag har jag babyhängt i majorna med JP och hans son Ozzy.
Mycket trevligt må jag säga, tänk att det tog så lång tid innan vi kom till skott o bestämde träff.
Fick även chansen att träffa hans fantastiskt trevliga fru (?) H.
Vi hade mycket att prata om och tiden räckte inte till, så vi får la fortsätta tjötet nästa gång.
Ozzy är en grym unge och fruktansvärt söt. Han och Noah är väldigt lika på nått sätt, men när de skulle hälsa på varandra och lära känna varandra så blev de mest gråt och klapp på huvudet. Haha.
Går nog bättre nästa gång...
Tänk, Ozzy är 7 månader och går redan! Jag kan inte påstå att jag är avis på JP & H, men den dagen kommer ju även för min del...Noah kan gott hålla sig till att krypa ett bra tag till tycker jag, haha.

Imorgon är det så dags för Hammarby - GAIS.
Det blir resa till Söder med limon och vi är ett gött partygäng som åker, även om somliga saknas på listan.
Tokigt är bara förnamnet och den stora frågan är om någon kommer orka fortsätta festa när vi kommer hem...vi har slagit vad. hehe.
Noah ska vara hos sin polare Miggan o hans morsa A, känner mig trygg med att lämna honom där.
Dom tillhör ju en gren av familjen GAIS.

Däremot måste jag ta mig en lång funderare och komma fram till vad jag vill med saker o ting egentligen.
Suck. Jobbigt. Det kommer bli massa kaffe och huvudvärk på det...
Men nu måste jag faktiskt bestämma mig någon gång.
Jävla velande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0