Små barns utveckling

Det händer så mycket när ens barn växer upp.
Tiden går också omänskligt snabbt känns de som.
Känns som de var igår när jag kom hem från BB liksom...

Noah babblar rätt mycket redan (påpekas att han fått det från mig...), har börjat krypa och idag upptäckte A att den ena tanden äntligen kommit igenom tandköttet. Så nu är de bara att vänta på att den andra tanden ska komma också.
Stackarn har ju varit aningen kinkig det senaste, kliar o gör ont i munnen och det är inte mycket som hjälper.

Annars växer och frodas han som ogräs.
Äntligen har han fått lite tjockismage och tjockislår, han var rätt tanig bra länge.
Nu har vi inte varit på BVC på ungefär en månad och det är inte dags förrän på min födelsedag, då det är den obligatoriska läkarkontrollen (dock en månad senare än brukligt).
Jag hoppas på att han närmar sig 10 kg-gränsen. Min son ska bli en riktig biff (haha)


Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Vad fasen, har han inte klockat in på 10 än? Jenny väger ju för sjutton 9,6!=)

2008-08-13 @ 21:53:27
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: manda

haha, ja vet ju inte...har ingen våg här hemma ju.

dessutom vete sjutton om man kan jämföra bebis med staffbebben. ;)

2008-08-14 @ 08:58:45
Postat av: nicklas eriksson

Ha ha, nä det har du väl rätt i.



Han har ju inte bitit mig i näsan en enda gång ännu!

2008-08-17 @ 10:15:50
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0