Pollen made me do it

Okej, livet är rörigt. Så är det väl ofta.
Man kan sakna folk, eller en relation....eller bara lite lagom stabil vardagsverklighet.
Mitt problem grundar sig i att jag har svårt att matcha mitt gamla liv med mitt nya, även om jag till 99% är superseriös och ansvarsfull.
Och onekligen glömde jag bort att hålla koll på mitt eget mående de senaste månaderna när jag har tagit hand om mina vänner som mått dåligt. För de e sån jag är, vill att alla ska må bra o gör allt för att få dom att må bättre. Vilket gör att jag själv helt plötsligt bara inte funkar/mår bra.
A + B = kaos * stress + jobb & facklig verksamhet.....= utbrändhet?

Som igår, vaihelsefyrsjävlasketGAIS....ungefär.
GAIS-Kalmar gick ju inte så bra nej. Fast det var ju väntat.
Stackars revisorn trampade sönder sin mobil hahaha (förlåt men sjukt roligt ändå).
På skämt skickade jag iväg ett sms till diverse: Misärfylla?
Och fick svaret "varför inte?".
Det var ju en rätt dålig idé även om det var trevligt ett tag...fast det var under denna kväll som jag insåg att jag nog mår sämre än vad jag själv förstår.

Mitt i Vasa ligger en minigolfbana och när jag inte orkade med mina vänner längre så gick jag dit.
Där hittade jag 2 snubbar som drack öl o spelade minigolf, typ väldigt sent på natten.
Sjukt sköna snubbar dock haha.
De hade tagit med en egen golfklubba o boll för att kunna lira och hade hur roligt som helst. Vi var nog lika fulla allihop. Undrar däremot vad vi snackade om (har sjukt dåligt konversationsminne när ja druckit), för jag satt där ett tag o tjöta innan Herman kom o hämtade mig.
Egentligen är det ju inte så jävla smart att hänga med 2 okända snubbar mitt i natten bredvid en park, men vafan...nu hände ju inget. Jag hade roligt för en gångs skull.

TJ hade en praktfylla i lördags när hans äckliga lag spelade mot Peking.
Han ringde första gången runt 10 på morgonen ungefär o hade redan sänkt 3 groggar....under dagen fick jag x antal samtal, vi talades vid innan jag skulle sova och sen fylleringde han även mitt i natten. Såklart.
Herrejävlar vad packad han var! Haha.
Världens roligaste mess på mobilsvaret:
"Tjena sötnos. TJ här. Jag är iiinte full, öh...jag har pollen. För jag är inte full. Jag sitter här på en trottoarkant och är skiiiiitfull! Men jag ska snaaart gå hem, öh...du är söt. Jag ville bara säga att du är jättesöt, fast det har inget med saken att göra. Jag tänker hångla med dig ändå. För du är söt....som smör...."
Hahahaha. Resten var typ lite mummel o grejer.
Vi har mobbat honom lite för de, han minns absolut noll...of course, har man supit i nästan ett dygn så är det ett under om man överhuvudtaget har alla grejer kvar.
Voi voi....å så kommer han till stan på lördag och då ska vi på dejt. Jösses jävlar, känns som att jag glömt hur man gör.

Imorgon börjar träningen, det ska bli så jävla skönt.
Få ordning på något iaf, i den här röran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0