Om några timmar...

...så ska jag träffa TJ! Hjälp!
Jag vet ju faktiskt inte hur man dejtar längre, it's out of my league haha.
Vi är ifs nervösa båda två så det underlättar säkert att Em ska med som mitt förkläde.
Fånigt med förkläde egentligen men jag har lovat vissa...
TJ har nog kommit fram till stan nu o de e bäst för honom att han tänker fräscha till sig. Haha. Stor utgång igår o låååång bussresa gör ingen man i sin bästa lyster direkt.

Tur att jag har en bra vänskapskrets, för allt höll ju på att gå åt fanders.
Den här förkylningen är vansinnig o när jag väl blitt av med den så gick den självfallet direkt till min barnvakt.
Hon ringde igår och avbokad allt för hon kunde ju inte med att smitta honom o jag ville inte belasta henne heller...man blir ju helt väck när den väl slagit till.
Det var typ 3e gången de körde ihop sig den här veckan så jag började lipa, igen.
Men då har man ju världens bästa Lisa som ställer upp, igen. Du är underbar!

Önskar att Revisorn var i stan. Den lilla lyx***** är ju i la France med sin son, sin morsa o sin snubbe.
Fick ett mms häromdagen där hon dödsförklarade hela Frankrike för att de inte kan bygga ordentliga vägar.
Tydligen har hon trampat (?) ner i nått hål mitt i vägen så att hon slitit av ett ligament i foten...sinnes.
Fast det hindrade henne inte från att köpa nya shoes hehe.

Snart kommer A förbi en sväng, de var längesen han hörde av sig nu.
Borde väl göra mig i ordning då...

Kommentarer
Postat av: Storasystern

Och förklädet är inte storasyster? Nu är jag besviken ;)

2008-08-30 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0