Nötter

Igår var låset till tvättstugan typ trasigt.
Idag när jag kom dit så var låscylindern borta.
Då tänker jag logiskt att någon granne har väl ändå ringt fastighetsvärden så det blir fixat under dagen.
Men mellan min 2a o 3e tvätt så har någon idiot till granne satt in en egen låscylinder!
HUR FAN TÄNKTE DU DÅ??

Nu kommer jag inte in i tvättstugan för att hämta resten av tvätten.
Duktig som jag är så ringer jag fastighetsvärden och självfallet är det inte dom som satt in den.
Så nu är det ett evigt väntande på att dom ska dyka upp eller ringa mig, vilket gör att hela dagen är förstörd.
Jag har satt upp en lapp på dörren till tvättstugan om att denne någon vänligen ska ta bort sitt lås.
Med nöd o näppe undvek jag att skriva div. dödshot, men irritationen växer och stackars den jäveln om jag får tag på personen...

Nej, jag gillar inte när mina planer sabbas.
För en gångs skull var det ingen stress och jag hade ett bra tidsschema...
Nu skulle jag kunna börja lipa bara för att jag är så jävla arg.

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Säger som Alfred i Emil i Lönneberga: "Lugne dig nu Emil, dä ä farlit å bli så där arg!"

2008-08-04 @ 20:15:23
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0