Master of the dojo

Sitter o väntar på att A ska komma över på frukost.
Hon skickade nått flummigt sms imorse men jag är fortfarande lite för trött för att förstå vad hon mena. haha

Träningen igår var så jävla grymt bra!
Jag är sjukt nöjd över att S o N övertalade mig att följa med.
Visst, man är verkligen ingen stjärna o jag har nog aldrig varit i så dålig form som nu.
Men instruktören som höll i träningen var skitbra o peppande, rätt hård ifs fast det ska dom ju vara.
Gött även att det var en brud som höll i det även om alla 4 instruktörer var där.
Det var nästan lika mycket tjejer med i gruppen som killar, så det känns bra det också. Orkar träna med enbart en massa machomuchos...
Idag mår man ju som man förtjänar, helt värt det.
Vi ska dit igen på torsdag för slutgiltigt bestämmande innan vi skaffar medlemskorten.
Klubben verkar vara bra och lokalerna är schyssta.

Blir att börja på gymet igen också, shit vilka klena armar jag fått!
Haha. Insåg att jag inte har tränat ordentligt på ungefär ett år....det har ju ifs sina naturliga förklaringar.
Ett steg i rätt riktning. Har även fått tid till sjukgymnast äntligen.

Antar ni har märkt att det regnar?
Nu är sommaren verkligen över.


Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Ha ha! Kul att du är nöjd! Jag träffade instruktörerna och deras avacerade grupp när min vanliga träning var färdig för idag. De var lika glada och trevliga som igår trots att jag var klädd i karategi så det kommer de nog fortsätta vara:)

2008-08-27 @ 22:42:53
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0