I laugh at your stupid jokes

Igår blev jag peppad av syrrans kille att börja träna kickboxning.
Självfallet för att syrran skulle vilja gå dit också (eftersom han såklart peppat henne innan han pratat med mig).
Nästa vecka börjar vi alltså här, på Göteborgs Kickboxning. Känns lite som att det kommer vara brist på brudar där men jag hoppas på det bästa.
Å andra sidan hade det varit kul att knäcka en snubbe.
Jag går ifs bara dit för att få regelbunden bra träning, mitt mål är knappast att börja tävla för så ambitiös orkar jag faktiskt inte vara. Finns dock ett litet smått problem o det är att jag är sjuk. Hoppas jag hinner friskna till på en vecka....



Synd att vissa av ens polare ska vara så nedtryckande och inte uppmuntra till det bättre levernet.
Fortsätt festa ni, jag skiter väl i er.

The Wannadies Top 5:

1. Friends
2. Hit
3. Because
4. Shorty
5. What You Want

På tal om något helt annat:
Varför är det okej för snubbar att träffa yngre tjejer men när tjejer träffar yngre killar så är det helt plötsligt dåligt?

Kommentarer
Postat av: Instruktör Göteborgs Kickboxning

Hejsan,



Jag vill gratulera dig till smart val. Kickboxning är oerhört roligt och väldigt bra träning. Normalt sätt brukar det inte vara någon större brist på tjejer, så du behöver nog inte vara orolig för det.



Krya på dig!



PS. Jag tycker du ska ta med dig alla dina nedtryckande polare. De kommer säkert att uppskatta träningen också :)



// Linus

2008-08-19 @ 18:46:04
URL: http://www.goteborgskickboxning.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Dåligt är det väl inte, det är nog bara det att killar och tjejer befinner sig så olika högt på utvecklingsstegen under hela livet (och särskilt i aktuellt fall, ha ha!) att det oftast behöver vara en lite äldre kille för att folk ska tro att det ska funka.



Personligen skulle jag aldrig kunna tänka mig att ta i en tonåring med tång ens, men det är ju jag det. Undrar om det finns en ledig plats på pänsjobloggen?

2008-08-19 @ 20:02:45
Postat av: manda

Linus: Tack för peppen! Det ska bli väldigt kul!



Nicklas: Haha, så är det kanske men du vet hur killarna i min umgängeskrets är så de märks ju knappt någon skillnad mellan "tonåringarna" och "de äldre"... ;)



Ang. pänsjobloggen så måste man nog hålla på med stickning för att få vara med...men fråga!



2008-08-19 @ 20:14:42
Postat av: Bror äldre

Har du en syrra?

2008-08-19 @ 20:31:14
Postat av: Lina

Jag ska på Thaiboxning i morgon.. vi får stråla samman sen och kolla vad som verkar mest effektivt, jag vet några lämpliga slagpåsar..hehehe

2008-08-20 @ 14:27:56
Postat av: manda

Lina: hehe, jag vet en särskild favorit som kan få stå modell för alla nya grejer man lär sig på respektive träning....

2008-08-20 @ 15:17:41
Postat av: Hanna

Oh, Wannadies är inte fel.

2008-08-25 @ 21:46:18
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0