Hemgång

Så fort jag fick täckning på mobilen så började det pipa.
Varje gång jag var inne i Västervik så var det hyfsat tyst på mobilen och jag kostade mest på mig att ringa de allra viktigaste samtalen och slänga i väg nått tyket sms.
Men nu är vi på väg hem och de piper till då o då.

Det hjälpte inte helt med semester, skiten är ju kvar hemma och huvudvärken kom tillbaks.
Jag tänker rätt ofta på vad HAN sa den där gången hemma hos mig "du blandar in dig själv rätt bra du...".
Och jag undrar fortfarande vad han menar med det.
Fast det lär jag inte få svar på....

Jaja, jag var iaf utvilad några dagar och har gjort många roliga grejer så i det stora hela var det helt värt det.
Nu ser jag mest fram emot att komma hem till Emma o höra vad hon gjorde för roligt i helgen.

3 timmar kvar.

Kommentarer
Postat av: nn

Längtar till att du kommer hem samtidigt som jag hade unnat dej en semester utan stressen...

2008-08-12 @ 19:10:00
URL: http://bittrafittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0