En dag som de andra

Nat har en dejt på fredag, f.ö. en lunchdejt, med nån it-snubbe som bor i vasa.
Hahaha...förlåt baby men jag garva bara du sa det.
Iaf så är hon ju såklart nervös och snälla jag skulle peppa henne.
Slutade dock med att båda sa samma sak till varandra eftersom jag egentligen känner mig nervös inför att TJ kommer till stan lagom till derbyt.
Haha. Fast jag skulle aaaaaldrig erkänna min nervositet.

Läste lite kommentarer ja missat och tack Instruktör Linus för peppen inför kickboxningen
Nu känns det ju lite bättre, särskilt som syrran o jag tävlar i vem som antagligen kommer vara sämst på stället och om lilla A också hänger med så blir det grymt!

Har kollar runt på lite bloggar som jag har lagt som bokmärken.
Knivlisa är det ingen som slår, hon är grym och gör mig alltid på bra humör. Hon är nog rätt tokig. Varför känner jag inte henne? Haha.
Läste tonåringens blogg också, sicken humor. Ifs gillar jag alla som dissar blondinbella, detta lilla hån mot mänskligheten.

Nu ska ja ta min pänsjoplats i soffan och kolla på tvn en stund innan det är dags att sova.
Imorgon är det nämligen långpromenad in till stan och göra ärenden med E.

Kommentarer
Postat av: Siri

länka deras bloggar!

2008-08-20 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0