bagsy me

Idag var jag för 3e dagen i rad o handlade på Lidl.
Och för 3e dagen i rad så var det samma kille i kassan.
Han kände igen mig också, känns lite hemskt. haha.
Undrar om han tror något konstigt om mig eftersom jag handlat olika småvaror och olika sorters snus varje gång nu...?
Haha.

Mycket som ska hinnas idag.
Jag är ute i sista stund att hitta en väska att packa i, jösses vad ska jag ha med mig?
Tur att vi ska åka bil både dit o hem den här gången. Det var ju lite småjobbigt att bära runt bebis, stor väska, dataväska och en kasse på väg hem från gotland.
Men hur i allsina dar fäller man ihop barnvagnen?
Trött trött trött fortfarande...

Om några timmar ska jag åka ner på stan och fika, kanske träffa J.P. med lille Osborn om dom är kvar ute.

Kommentarer
Postat av: nn

2008-08-07 @ 19:21:33
URL: http://bittrafittor.blogg.se/
Postat av: nn

han tror nog att du är tänd på honom...

2008-08-07 @ 19:22:27
URL: http://bittrafittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0