Arbetsnarkoman

Jag kan inte tacka nej till jobb.
Och när min vikarie ger mig ett bra bud på övertidstimmar så är jag inte oäven.
Missförstå inte, jag avskyr mitt jobb men det är saftiga cash och numera klättrar jag på väggarna när jag inte har något att göra om dagarna.

Idag jobbade jag t.ex. med Vincenzo, Hansson och A.L.
Humornivån var lägre än på länge och skitsnacket om slisket var bättre än på länge.
Antagligen för att vi inte jobbar med honom så mycket längre.
Dock har butikerna beställt så jävla mycket kött nu att jag sträckte rygg o nacke efter x antal 15 kg-backar.

Men det är bara att vila ut mellan jobben, de blir rätt mycket framöver så de verkar även som att min födelsedagskalas ställs in och jag kommer med största sannolikhet missa GAIS - Kalmar.
Och nog har det konstaterats att matchen i fredags på Söderstadion var den sjukaste jag någonsin varit på.
Vi vände ett 2-0 underläge till 4-2! Helt underbart!

Efter en sådan match så tycker jag att det är okej att kanske tappa det lite.
Haha. Den bjöd jag på, för jag skäms inte.

För övrigt har min mobil lagt av, får se när den nya kommer.
Tills dess får ni maila på fb eller skriva på msn om det är något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0