Vi överlever svinen

Matchen mellan Djurgården - GAIS slutade 0-0, det får man ändå nöja sig med.
Svinen försökte slakta oss men icke besegrade dom de starka arbetarna från väst!
Däremot funderar man ju återigen på vafan domarjäveln går på....E du helt jävla blind elle???
2 klockrena straffsituationer och självklart så ignoreras dom.
Är du mutad elle ditt svin??

Nu går vi vidare och ser fram emot en vinst mot Gefle imorgon.
Älska hemmamatcher.
Inte säkert att jag kommer att gå förstås, det svider i plånboken såhär några dagar innan löning.
Tur att man har tv-box så man kan se matcher hemma vid kris. Tacka tv-gudarna.
(även om det självfallet inte är samma sak)

Nu ska jag och barnet åka till IKEA.
Jag försöker anamma lite svennebananas stekarstil, det är rätt svårt faktiskt och verkligen inte min stil.
Men roligt är det.

Nu är det sommar, nu är det sol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0