Vi lär oss historien...

Det slutade mållöst på Örjans vall igår.
Men det var ändå skönt att sno åt sig 1 poäng.
Lite halvkackigt spel från GAIS håll faktiskt, men bättre spel än när vi vann hemma mot Gefle.
Dock var det ju tack vare Dime som vi klarade oss. Han höll återigen nollan och känns grymt mycket stabilare än någonsin. Hoppas det håller i sig, du är grym Dime!

Själv bevittnade jag matchen via tv-boxen tillsammans med Sandra & Nicke.
Det har varit lite brist på sömn det senaste så jag orkade mig inte på några större äventyr den här helgen.

Hängde hos syrran i lördags och åt en massa god mat + kollade kassa amerikanska komedier.
Skön slapp kväll helt enkelt.

Snackade lite med Patty på msn i helgen och han skickade Gårdakårens Musikproletariats verision av Knutna Nävars låt Vi lär oss historien. Så jävla klockren låt! Haha. Texten är ju helt lysande.
Så ett tips är att ladda hem den här.
Lyssna och njut!

Idag har jag hängt i solen på GPs uteservering med Herman, Fred och fashionwhore och glassat. De var inte så slitna efter gårdagen som jag hade förväntat mig.
Sen sa jag hejdå till Lisa som drar till Malaysia på torsdag med sin snubbe (era jävlar!).
De ska vara borta en månad dammit!
Hoppas de blir gött och att ni får det skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0