TV-shop

Efter ca 5 månader som hemmafru så börjar jag få nog.
Toppen på isberget var att jag började fundera på hur mycket tv-shop som var sant egentligen ang. produkterna som säljs. Varför började jag tänka på detta då?
Jo, jag ser fan på tv-shop nästan varje dag.
För det går ju inget annat på tv innan days of our lives typ.
(och t.o.m. den serien börjar tilltala mig, wtf!)

Jag har verkligen inget att göra.
Hade ett ovanligt långt samtal med en försäljare av naturprodukter på telefon häromdagen.
Självfallet ifrågasatte jag produkterna som hon marknadsförde, men det var ju ganska roligt att bara babbla med henne. Jösses. Snacka om att börja tappa det.

Alltså, jag är alldeles för rastlös.

Å andra sidan borde jag ta tag i vissa saker, men när man inte får någon respons från början så vet jag inte om jag riktigt tycker att det ligger på mig att ta tag i det längre.
Oh well, knutar knyts upp av sig själva ibland ändå.

Ikväll ska jag gå på GAIS med värmlänningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0