Time Out

Idag var en sån där perfekt dag att försvinna på.

Försova sig men ändå  gå upp svinigt tidigt.
Skynda till vagnen för att åka till andra sidan stan med barnet för den inbokade läkarkontrollen.
Åka till apoteket efteråt för att lösa ut allergimedicin på recept, hamna i tjafs med apotekspersonalen pga missförstånd och avslutningsvis så brann en vagn ungefär vid hammarkullen, så det blev ersättningsbussar den vanliga sträckan.
(tydligen hela dagen också)

Nåväl.
Bli bjuden på lunch av ett ex och chilla där en stund.
Vi ses ju inte så ofta och det är kanske så man har en sund relation till ett ex...eller?
Telefonen ringer titt som tätt, batteriet är dåligt.

Stress stress stress.

Så jag åker ut på landet och hälsar på mina vänner på hästgården.
Det var gött och avslappnat, långa promenader på grusvägar och tittandes på hästar.
Huset de bor i är nice och det lagades god middag.
Barnet gillade lantluften och blev undersökt av en nyfiken hund. Han fick även en puss av hunden, fast jag tror inte direkt han förstod vad den lurviga saken var för något. Han tog det med ro iaf.

Någon gång dog telefonen.
Det har aldrig varit så skönt att vara utan mobil, ofrivilligt.
Jag måste göra om det fler gånger.

Kommentarer
Postat av: freddan

Visst är det skönt att gå old school rätt av o vara ikke kontaktbar ett tag, jävla mobiltelefoner:)vem vågar vara utan mob längst?

2008-04-26 @ 00:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0