Störst, bäst, vackrast...G A I S!

Fy fan vad vi är bra!
Trodde ni verkligen att förlusten i Trelleborg skulle sumpa vårt självförtroende?
F.U.

Kvällens match mot Hammarby slutade 2-0 till GAIS!
Wohooo! Nu är jag hes som en Janis.
Man var ju nervös, men fan vilket bra spel det var!
Måste nog t.o.m. påstå att det var en av de bättre matcherna jag varit på faktiskt.
Mål av Wanderson och Björn Andersson....såååå fint!

Det var ett bra drag på läktaren också, o trots att en viss dam skrek mig lomhörd (igen) så var det för jävla trevligt.
Fashionwhore var i sitt esse och lyckades nästan välta mig efter 1-0.
Några av the finest saknades dock, men jag förväntar mig att de dyker upp på derbyt nästa torsdag.
För då jävlar ska de kickas en hel del av jävla blowit-asses!

Imorgon åker jag och barnet till skauuune, fint med semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0