Molly smiles

Ikväll har jag och barnet varit på ännu en fredagsmiddag hos familjen GAIS.
Det bjöds på tacos och en massa gött till det och självklart glass till kaffet. Suck.
Annas mamma är så go, försöker övergöda en stackars ammande kvinna som inte vill annat än att gå ner i vikt. Haha.

Noah var aningen översocial och pappa GAIS överröstade honom med en massa "snuffs".
För er som inte vet vad de e så kan jag väl beskriva det som att man gosar ner typ halva ansiktet i vecken mellan kinderna och hakan på barnet och sedan gosar med det.
Undrar om småbarn kan få trauma av sånt?

Och så var det fredagsmys framför tvn.
Annika med son var där så det blev Bollibompa och senare Så ska det låta, eftersom grannen (medlem i Hammerfall) deltog i kvällens show.
Riktigt vuxet och trevligt.
Det kommer förhoppningsvis bli lite av en vana på fredagar och det känns ju bra eftersom resten av min familj är lite väl utspridd över landet.

Efter att ha blivit hemskjutsad mötte jag upp Laisa för kaffe och film.
Vi valde ut Uptown Girls då ingen av oss sett den. Jag var beredd på en fånig chicksmovie, vilket den var.
Men den var faktiskt bra.
Och när Shortvalley Crews 2 hårdaste brudar upptäcker att båda sitter och lipar till slutscenerna så blev det en stor skrattfest. Tur att man kan vara töntiga ihop!

Imorgon ska jag ta med barnet på hans första märkesoutlet tillsammans med Linné-morsan och våra vänner.

P.S. Häromdagen köpte jag världens finaste Hummel-pyjamas till Noah. Jag kunde inte låta bli, haha.

xlovex

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Bor du granne med Jocke Cans?

2008-04-06 @ 01:42:34
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: mandax

Nej, min skyddsling gör de...Hisingenfolk du vet. ;)

2008-04-07 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0