Fundera mera...

Jag försöker förstå mitt liv.
Man ska ju aldrig ångra hur man levt, men när jag tänker efter  lite på vissa episoder från förr så borde jag kanske valt annorlunda. Fast å andra sidan så hade jag la inte varit den jag är idag i så fall.
Det känns som jag inte riktigt vet var i livet jag är just nu...

Visst, jag VET ju vad jag är... mamma, kompis, arbetare osv...
Men jag hänger liksom inte med riktigt.
Typ, ibland känner jag mig ungefär 45 år och sliten lite och det stämmer inte riktigt in med verkligheten.
Jag borde tydligen vara i mina bästa år nu, fast vad innebär det då?

Nåväl. Jag roar ju alltid någon när jag sitter och flummar om hur livet är.
I've done some crazy shit in my life.

Jag har nog fått solsting.
Eller är det allergin som gör mig snurrig?
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0