Fotbollskväll

Idag spelar GAIS borta mot Djurgården (hata hata hata djurgården!) och det lär blir en intressant historia.
Vid skrivande stund är det halvleksvila och hittills är det 0-0.
Väldigt intressant match dock, trots mållöst.

Eftersom det inte är läge för bortamatcher för min del, så fixade jag en fotbollskväll hemma istället och bjöd över lite folk som inte heller kunde åka till estocholmo...
Det kommer nog bli en rysare så det gäller att hålla tummarna för GAIS.

Tidigare idag var jag ölkurir åt P.B. som skulle åka limon till matchen.
Snacka om att folk kollade underligt/snett på mig på vagnen när jag hade ett flak öl under barnvagnen.
Undrar vad dom tänkte egentligen...haha...

Grattis till Herman som fyller grinkuk idag!
Hoppas ni har en kul resa idag då så firandet blir extra skoj!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0