För vi är GAIS!!

Vilken härlig match!
Redan tidigare idag så kände jag mig så underbart positiv, jag trodde liksom till 100% på vinst idag.
Men ta i trä tänkte jag, för jag var ju säker på att vi skulle slå trelleborg och se vad som hände.

Spelet i dagens match var inte helt hundra dock.
Mycket slarv, tappade bollen och luckor i försvaret. Kom igen GAIS, ni är ju bättre än så.
(se djurgårdsmatchen)
Men som oftast så kan man lita på Dime. Han är ju fan grym i mål, helt klart min favorit. Grabben höll ju nollan den här gången också.

Å så var det domarjäveln igen.
Vafan är det med varenda idiot som dömer våra matcher?
Blinda, ignoranta och obildade as är dom. Idag missade/ignorerad han flera fula grejer som hände på plan.
Vad får dom lära sig på utbildningen egentligen?
Ett jävla pack är dom!

1-0 gjordes av Hedinsson och Nicklasson säkrade vår seger genom att göra 2-0.
Det är bra GAIS! 3 härliga poäng att mysa med fram tills söndag.

Som vanligt saknades några av the finest, fast nog hade vi grymt trevligt ändå.
Roligast var lilla H som stod o vrålade hela 2a halvlek om hur snygg Bobbie är.
Haha, hon o de andra hade ju inte alls krökat sen flera timmar tillbaka....hahaha.
Dagens ungdom I say. *höhö*

På söndag är det bortamatch mot Halmstad och folket har bokat in sig på tåget som supporterklubbarna fixat.
Det är bra.
Vi kanske också ska åka dit o ta med barnet på hans första bortamatch, något som onekligen kan bli mycket spännande....beslutet är dock inte klubbat ännu.

På återseende. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0