Projekt "göra-om"/"rensa ut"

Så har jag påbörjat det "lilla" projektet som involverar hela lägenheten.
Vi fick klartecken att börja med köket dagen efter att de var klara med golven.
Helgen har alltså gått åt till planerande...
...eller ja, de skulle bara gått åt till det.

Men så blev det diverse fester och utgångar som kom ivägen.
Träffade på en polare som nyss blivit pappa och de var kul att höra om de hela.
Ska försöka hooka mig någon tid med den nyblivna familjen snart, barnet är tydligen väldigt lik sin far haha.

Helgerna verkar ha en tendens att bjuda på en hel del tokigheter och jag skulle behöva vila ut.
Istället ska man lyckas bli sjuk.
Och självklart har jag mer än allt i världen att ordna med just nu.
Bla bla, suck o stön...
Tur att jag har semester långt bort från göteborg i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0