Lovely brown eyes

Ikväll är det klubbkväll.
Jag vill dansa tills jag stupar, fast jag kommer nog tröttna innan dess. haha.
Älska klubbkvällar!
De e kul mingel, ibland finns de en del snyggt att kolla på och flörta är alltid roligt...

Knappt några timmar kvar av arbetsveckan, solen skiner ute och friheten lockar.
Tråkigt att behöva sörja mitt i allt, tyvärr har ju livet även sina obehaliga överraskningar för oss alla.
Tänker mest på min vän jens vars far ligger på sjukhus och praktiskt taget är dödförklarad.

Vi var och simmade igår.
Ett mycket bra val och det gjorde väl.
Simning + bastu efteråt rensar bort skit ur både porer och tankar... ett tag iaf.
Så innan jag ska fika med J.J. på söndag blir det simning och bastu igen, vill ju vara fräsch inför det. ;)

Fick ett inbjudningskort från en av mina mostrar med posten häromdagen.
Hon fyller år och har säkerligen bjudit en hel del av släkten.
Kommer dock inte ihåg hur mycket hon fyller, antagligen något jämnt nummer eftersom hon ska ha någon sorts bjudning.
Min spekulation är att släkten vill se mig och min mage. Min syssling är också gravid, vi ligger ungefär runt samma tidsperiod där och detta måste roa dom enormt.
Det är nämligen så att min mor, min sysslings mor och 2 av mina mostrar var gravida samtidigt när min mor väntade mig (det finns kort på detta också) och de födde alla med några veckors mellanrum.
So there we go again...
Dock vet jag verkligen inte om jag vill gå eftersom jag måste fixa en dejt till detta.
Att komma ensamstående och gravid till en släktbjudning är som att plåga sig själv långsamt och det blir knappast smärtfritt.
Det nöjet tänker jag inte bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Nickersson

Ja ja, vissa kan ju ha kul som slipper upp tidigt och åka till Malmö i morgon:) fast vi ska ju faktiskt på bröllop o de brukar ju vad kul. Hoppas du får skoj i kväll!

2007-09-07 @ 18:36:36
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: te

ge dig! Fokusera på att 50-åringen bjuder alla, utan att vara särskilt nyfiken på eller moraliserande över en.

2007-09-07 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0