living in a warzone

Det är över.
Och om någon påstår att jag ska vara annat än ledsen så kan ni hålla er långt bort från mig, just nu.
Fast varför ska jag bry mig, egentligen?
Jag kanske helt enkelt ska försöka vara den känslokalla bitch som folk påstår sig veta att jag är...
Varför var du tvungen att pussa mig?

Och dagen hade onekligen fler dåliga nyheter att komma med.
För mig och andra kvinnor som valt att faktiskt bära kjol i de fina solskenet var besvikelsen stor när det först började blåsa upp till stark vind och sedan mulna på. Kallt som fan helt enkelt.
Så mycket för den augustisolen...

Tydligen har det även varit slagsmål överallt på stan, om man ska tro på vad som står i GP och Aftonbladet.
Dessa jävla snorungar som kallar sig nazister som springer runt på stan och slår ner folk och förstör...suck.
VÄX UPP!
Men ack, läser någon av snorungarna detta så lär man bli hotad (de tar sig själva på för stort allvar), men kom igen då. Alla vågar vara tuffa och säga exakt vad som helst på internet...
Jag säger bara, våga möta mig på stan snorungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0