Kvinnan på pressbyrån

En sak som jag alltid lägger märke till är en av kvinnorna som jobbar på den första pressbyrån vid ingången till centralen.
Hon är alltid glad och positiv, god serviceanda och gör allt med en lätthet som förvånar de allra flesta.
Speciellt mig.
Var får hon energin ifrån?
Det finns inget som piggar upp en tidigt på morgonen som när hon ler mot en och drar ett lagom roligt skämt.
Är det en ridå?
Eller är hon verkligen så nöjd med livet?
Alla vet att ett leende smittar oftast av sig och hon får mig att känna mig glad och alltid le tillbaka.
Och det gillar jag henne för.

Så kvinnan på pressbyrån, du är en guldklimp i den grå vardagen.


Kommentarer
Postat av: kalle

fint

2007-10-08 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0