Heartbreaker

Heja GAIS, vi suger fett!

Stannade hemma från jobbet idag, visste att chefen skulle skämta med mig när jag ringde in o sjukanmälde mig.
"P.g.a. 2-1 målet va? Bla bla bla..."
Men jag står fast vid att jag aldrig sjukanmält mig med anledning GAIS.
Jag avskyr att vara sjuk...

Däremot fick jag nöjet att ta emot mina nyinköpta Burberry-kläder som kom med posten.
Mycket passande födelsedagspresenter.

Igår uppmärksammade jag återigen ett par sxe-hc-människor fikandes sina sojalattar på samma stammisfik som vi har. Efter att ha funderat fram o tillbaks kom jag fram till varför jag känner igen åtminstone henne.
En mycket söt, svarthårig o tatuerad brud.
Det var hon som röjde mest på den senaste spelningen vi var på, hon och alla de små sxe-16åringarna.

Dagens GP bjuder återigen på ett reportage om extremistvåld.
Suck säger jag, det börjar bli väldigt förlegat.
Skriv om något viktigare va.

Kommentarer
Postat av: Nickersson

Har sällan blivit så besviken på det där förbannade sketgänget som igår, och jag var ändå med borta mot Jonsered... Varför kan de ALDRIG hålla mot bottenlagen?

2007-09-04 @ 12:50:34
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0