Black Coffee

Har ni någonsin haft en vecka där allt känns fel hela tiden?
Min vecka har hittills varit lite som filmen "måndag hela veckan".
Förhoppningsvis går det över snart...

Trots detta ringde jag det svåra samtalet idag och det gick förvånansvärt bra.
Jag har lite svårt för att be okända människor om hjälp, men ibland blir det ju nödvändigt.
Damen i fråga lät väldigt trevlig och bokade in ett möte, dock lite sent framöver men det får duga.
I vissa situationer får man inte vara kräsen.

Beslutsångest mellan yoga och simning, men enligt Jens är simning grymt bra just nu.
Fast min fåfänga kommer nog göra det svårt att visa upp sig i badkläder, jag är inte direkt bekväm vid min nya vikt och frågan är om jag någonsin kommer bli det.
Och större kommer jag bli.... suck.

Dagens låt: Coldplay - Green Eyes

Resten av veckan består av att hitta bilder till min facebook.
Och leta spelningar.
No more staying home...

Kommentarer
Postat av: Nickersson

"Måndag hela veckan" är ju helt klart en favvofilm. Att det är en rom-com vägs ju upp av det fantastiska murmeldjuret Punxhutawney Phil som faktiskt finns (fanns? Jag vet inte hur gamla de blir) i verkligheten och har en egen hemsida och fanclub!

2007-09-05 @ 19:37:03
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0